Helg!

Hej! 
 
Hur mår ni? Jag mår bra. Här är klockan ett på natten och jag borde egentligen gå och sova men jag är för pigg haha. 
 
Så, vad har hänt sen jag sist skrev? Jag har varit i skolan, hängt med kompisar, gått på min första amerikanska fotbollsmatch, pluggat och tränat. Älskar gymmet här, det är så stort och det finns jättemånga maskiner! Dessutom så har man en jättefin utsikt över skolområdet när man springer på löpbandet. 
 
Igår (fredag) hade jag earth science, tyska och acting. Hade ett prov i tyska, vet inte riktigt om det gick så bra. Hade inte pluggat så mycket hehe. Efter skolan så vandrade jag till ett stort M som ligger uppe på ett berg. Det var sjukt jobbigt haha, både för benen och konditionen, men jag kom upp till slut och utsikten jag möttes av var helt fantastisk. Det är så vackert här! På kvällen spelade jag pingis och hängde med min kompis Anthony :)
 
Imorgon är det amerikansk fotboll igen! Förra lördagen spelade MSU mot Black Hills State University från South Dakota och vi krossade dem totalt. 57-10 haha. Idag är det mot Central Arkansas och jag hoppas att matchen är lite mer jämn. Det jag inte gillar med football games är att de är så himla långa! En period är 15 minuter men de stoppar klockan hela tiden så en period kan hålla på i 40 minuter istället... Istället för en match på 45 min så är den på två timmar plus paus. Men det blir nog kul :) Jag ska även åka till Walmart och handla lite. Måste köpa tvättmedel, hårspray och lite annat. På kvällen blir det nog biljardspel med min granne i korridoren :)
 
Bildbomb!!
 
Dörren till mitt rum!
Korridoren.
Campus! Så fint! 
Det haglade.
Downtown Bozeman.
Innan fotbollsmatchen! Sila, Sierra och jag! 
Vandringen! 
 
 Nu ska jag sova! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Låter som om du har fullt kul och upp!

Svar: Tack! Ja jag har kul :)
Maria Forslind

2014-09-13 @ 11:00:22
Postat av: hedda

åååh va fiiiint det ääääär :D :D :D :D Bra utsikt där uppe på toppen! Jag gillade främst den bilden du skickade till mig, förgrunden var väldigt tjusig i den :))))))

Svar: Det är sååååå fint! Haha ja den bilden var nice ;););) men inte längre hehe :P
Maria Forslind

2014-09-14 @ 07:39:59
URL: http://addeh.blogg.se/
Postat av: Lina

fett niiiiiiice :D fina bilder!

Svar: Thanks! ;D
Maria Forslind

2014-09-18 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0