Oj

Hej! 
 
Nu var det länge sen jag skrev, förstår inte riktigt hur det blir så hehe... Dock är det inte mycket som har hänt, jag har jobbat, tränat och övningskört, typ det vanliga. Satsar på att ta körkort innan jag åker till USA, det känns bättre att ha det klart än att åka iväg och börja om igen när jag kommer tillbaka. 
 
Igår var det melodifestivalen, tittade ni? Var inte glad igår när Sanna Nielsen vann. Låten är väl helt okej men hennes röst, herregud. Måste hon låta som en get när hon sjunger? Jag fattar inte! Min favorit i finalen var Ace Wilder, hon var ju grym! Men allra helst så hade jag velat att Outtrigger skulle ha kommit till final och vunnit för deras låt är ju bara fööör bra! Men men, nu blev det inte så och det är bara att acceptera.
Idag mina vänner så ska jag träna! Jag ska gå på indoor walking med min mor. Indoor walking är kul men ibland blir det lite enformigt. Man gör ju nästan samma rörelser hela tiden. Det är i och för sig bra för konditionen men det blir ju lite långtråkigt efter ett tag. Min favorit kommer alltid att vara Zumba eller Dans Fuego som det heter på Friskis. Tycker att det är så kul att dansa till sån musik och göra såna rörelser! Det är synd att det inte finns Zumba på Friskis, hade gått på alla pass då haha. 
 
Nu ska jag gå på en promenad. 
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0