Tisdag

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Gick till jobbet klockan tolv och jobbade i fyra timmar sen har jag bara chillat. Jag har grym träningsvärk i benen och rumpan från igår när jag och Lina var och gymmade, så jag stod upp nästan hela tiden på jobbet haha. Vi fokuserade på just benen och rumpan igår och nu så kan jag typ inte sitta. Men skönt är det i alla fall, älskar att ha träningsvärk för då vet man att man har tränat haha ;)  
 
Imorgon tänkte jag åka in till stan och kolla på skor. Gjorde aldrig det igår för jag pallade inte efter träningen men imorgon tänkte jag göra det! Hoppas att skorna som jag vill ha finns kvar! 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla på Gossip Girl eller en film. Har tusen tidningar som jag måste läsa också så det kanske blir det istället. We'll see. 
 
Min nya crush: Kevin Zegers. Är med i några avsnitt i Gossip Girl och är även pojken i Air Bud haha. Snygg!
 
Nu ska jag äta middag. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0