Måndag 20 januari

Hej! Idag är det måndag och en ny vecka! Den här veckan ska jag träna, träffa Henrik, gå på middag och jobba. Sen ska jag chilla också. Idag har jag tränat en stund med Lina och tittat på Gossip Girl. Har bara den sista säsongen kvar och det är bara 10 avsnitt på den säsongen vilket betyder att det kommer att ta slut snabbt! Men jag har som tur är flera True Blood-avsnitt kvar att se på och sen har ju både Pretty Little Liars och Hart of Dixie börjat igen, så det går ingen nöd på mig haha. Vampire Diaries börjar på torsdag också! YEY! Har även missat flera avsnitt av den senaste säsongen av Biggest Loser och The Real Housewives of Beverly Hills! Shit jag har visst massor att titta på... Tur att man inte kommer att gå i skolan den här våren haha ;)
 
Imorgon ska jag träna igen med Lina och sen ska jag träffa Henrik. 
 
Hittade den här söta gif:en. Så söt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0