I'm radioactive

Halloj! 
 
Idag har jag och Anna varit på Sweeney Todd som spelas på Stadsteatern. Den var bra! Peter Jöback och Vanna Rosenberg har huvudrollerna och jag tyckte att de passade väldigt bra för rollerna. Efter musikalen åkte jag hem och har sen bara chillat hela kvällen. Skön söndag! Imorgon ska jag gymma med Lina och sen ska jag kanske åka in till stan och kolla på ett par skor. På kvällen ska jag till Fredrik och Kim och delta i julgransplundring. Det blir nog kul :)
 
I fredags hade jag tenta och den gick inte bra... Kommer säkert att behöva göra om den :'( Känns så surt om det skulle bli så för jag har klarat alla de andra tentorna och det här är den sista som jag måste klara för att ha klarat kursen. Hoppas, hoppas att det inte blir omtenta!!!
 
I tisdags gick jag och lämnade blod för första gången! Det var kul! Det känns så himla bra att göra något som kan hjälpa andra människor. Det var lite coolt också att se sitt blod i en blodpåse haha :P 
 
Här kommer en miljon bilder som jag tycker är lite roliga (vissa är bara gulliga ;))
 
Haha garvar alltid till krabbilden...
Så söt!
Haha tänker alltid på våra nutellabilder Hedda!
Hahahahhahahhahahhaha
Såååå gulliiiig!
Hahaha asså wtf? Vem googlar på sånt? :P
Hahahha :P
 
Sorry för fotobomben ;)
 
Nu ska jag göra mig i ordning för natten. Ha det bra vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummen för att du får godkänt!! Wow, duktigt! Vad valde du för någon "premie"? :)

Svar: JAG MED! ;) Jag valde en rosa Swedish Grace-skål från Rörstrand :)
Maria Forslind

2014-01-13 @ 14:31:58
Postat av: hedda

haha dör vilka undebara bilder <3<3<3<3< nbutellan e ju perfaaa! så vi :))

Svar: hahha I know! JA MEN VISST! haha :P <3
Maria Forslind

2014-01-13 @ 18:26:42
URL: http://addeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0