Friday night

Hola! Efter att ha fått klagomål från min vän Urban om dålig uppdatering så tänkte göra något åt det och skriva ett inlägg nu. Idag träffade jag Anna och åt lunch med henne på Sushi Yama (tror att det hette så) i Söderhallarna. Det var mycket trevligt! Vi pratade och strosade sedan runt i hallarna. Vi såg Bengt Ollén haha, det var längesen man såg honom! Vi blev också intervjuade av två tjejer från tidningen Etc och de frågade oss vad vi vet/tycker om debatten om Slussen. Kul att bli intervjuad! När jag kom hem så tittade jag på det nya avsnittet av Vampire Diaries. Det kan man ju inte missa! Nu på kvällen har jag bara degat fram tv:n och datorn men jag tänkte läsa lite istället innan jag går och lägger mig. Har börjat läsa Fifty Shades of Grey haha, den är faktiskt bra! Det känns dock lite awkward att skriva att jag tycker Fifty är bra för det är ju en sexbok haha... Men, jag ska inte ljuga, jag gillar den. 
 
Imorgon ska jag jobba från halv fyra till nio och sen ska jag på avskedsfest för Lina (Urban) och hennes arbetskamrat, de åker till Australien på torsdag och ska vara borta i ungefär ett halvår! Är så avundsjuk! Det vore så himla skönt att åka bort till ett varmt land just nu. Få sola och bli brun, bada och njuta av värmen... JAG VILL OCKSÅ ÅKA DIT! Någon gång, någon gång... :)
 
Här kommer en bildbomb. Lite uppvärmning för vad som komma skall för dig Lina :)
 
Good night people!

Kommentarer
Postat av: Urban

Fina bilder :D

Svar: TAAAAAAAACK! :D
Maria Forslind

2014-02-01 @ 00:13:50
Postat av: hedda

URBAN HAR RÄTT, VI VILL VETA MER OM DITT LIV :(((( och nu när jag skriver detta känner jag att jag borde ringa dig hahah, gör det snart... :*

Svar: JAG VET JAG ÄR DÅLIIIIIIIIG! Ska bli bättre på att uppdatera! DO IT! :D
Maria Forslind

2014-02-02 @ 17:07:55
URL: http://addeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0