Ny vecka

Hej! Nu är det måndag igen. Idag gick jag på min första föreläsning där det snackades om språkets uppbyggnad och vilka olika delar meningar delas in i. Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det på bästa sätt haha. Hade bara en föreläsning idag så jag slutade vid tolv. Nästa lektion är på torsdag, jätteskönt. Dock så kommer jag att behöva plugga nu, fick mina böcker idag som jag beställt från Adlibris så det är bara att sätta igång. Har några böcker till att köpa, t.ex. en bok som kostar 1000 kr!! Det är sjukt dyrt! 
 
Just det! Sprang ju Tjejmilen i lördags och känner mig fett stolt över att jag klarade att springa hela utan att stanna! Tiden blev en timme och sju minuter och jag hade samma fart genom hela loppet. Det var väldigt varmt i lördags och jag är så glad att det fanns vattenkontroller runt banan. På ett ställe delade de ut dextrosol och sportdryck och det var bra för jag hade nog inte klarat hela om jag inte fått lite extra energi. Är jätteglad att jag orkade iaf. På kvällen var jag på 50-årsfest hos min morbror och det var trevligt. Vi kom hem vid tre typ och jag var megatrött efter att ha sprungit haha. Sen skulle jag upp och jobba vid tio så jag fick inte så mycket sömn. Var som en zombie på jobbet typ. 
 
Nu tror jag att hantverkaren gick hem för dagen. Det här är sista veckan han ska vara här så till helgen räknar jag med att ha ett nytt och fräscht badrum :D 
 
Två låtar som är mina droger nu:
Demi Lovato – Heart By Heart 
Lifehouse – It Is What It Is
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för stil på det nya badrummet? :) Nu har jag inte sett det gamla men det nya ska jag banne mig se ;) haha

Svar: Det gamla var mörkblått med brunt plastgolv, det nya blir ljusare med ljusgrått/beige kakel på golvet och vita plattor på väggen. Vid duschen och på sidan av dörren kommer det att gå "pelare" med beige marmor och på väggarna kommer det att vara två smala remsor med likadan marmor. Lite svårt att förklara men du kommer att få se sen hur det blir haha. Tänk dig naturfärgat. Skåp och sånt är i ek :)
Maria Forslind

2013-09-09 @ 21:14:21
Postat av: Anna

Wow det låter coolt!

2013-09-10 @ 07:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0