More pictures from USA

Hej! Har inte så mycket att skriva om idag så jag tänkte lägga upp lite fler bilder från USA istället.
 
Promenad över Brooklyn Bridge.
Hittade Hammarby på bron.
Från Brooklyn Bridge gick vi till Brooklyn Brewery. Det var ett stort misstag eftersom bryggeriet låg en miljon kilometer längre bort, nära Williamsburg Bridge. Det var stekande varmt den dagen och att gå i gassande sol utan att inte riktigt veta vart man ska är inte världens roligaste grej. Vi kom fram i alla fall och fick gå en rundtur inne i bryggeriet.
Stora tankar. Killen som höll i rundturen var noga med att påpeka att om man såg stora röda knappar så fick man INTE trycka på dem. Vad tror ni man ville göra då? Jo, trycka haha.
Efter rundturen så fick alla smaka på deras olika ölsorter. Själv fick jag nöja mig med en root beer eftersom jag är minderårig...
Hittade lite mer Sverige! Sockerbit som ligger i Greenwich Village.
Självklart så var vi tvungna att köpa lite! Mums!
Central Park. SÅ. VACKERT.
Varmt och fuktigt klimat resulterar i en glansig panna. Tur att det fanns skugga ibland!
Vi åt på Shake Shack. Det var lång kö men det gjorde inte så mycket för maten var gudomlig...
Kolla bara...
Efterrätten kom från Magnolia Bakery.
Åh, jag vill bo där! Så mysigt! Varför finns det inte såna här kvarter i Stockholm? 
Bilar så långt ögat kan nå.
Åka tunnelbanaaaa.
Vi går uppe på The High Line.
 
Har en miljon bilder till att visa så stay tuned! Nästa gång blir det bilder från Washington D.C.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :D
Maria Forslind

2013-09-11 @ 19:30:55
Postat av: hedda

finfina bilder schatz :)))

Svar: danke schön! :D
Maria Forslind

2013-09-18 @ 10:23:57
URL: http://aupairhedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0