Måndag 2 september

Jaha, nu är det höst. Det känns faktiskt ganska skönt för jag gillar hösten. Allt blir så fint och man behöver inte känna lika mycket ångest om man sitter inne när det är sol ute. Det är faktiskt lite sjukt att det var ett år sen jag började på Hemköp, allt har gått så fort! 
 
Igår och idag var det inventering på jobbet och vi skulle räkna nästan alla varor i butiken. Var på jobbet från tio på morgonen till halv nio på kvällen igår och sex på morgonen till ett idag och bara räknade varor och satt lite i kassan. Trots det så gick tiden ganska snabbt vilket var skönt. Men är pretty tired just nu kan man säga, vill egentligen bara sova men då kommer jag inte kunna somna ikväll och jag ska upp vid 6 imorgon. Såå det är bara att försöka vara vaken! Hälsade för övrigt på den polska hantverkaren, som bygger om vårt badrum, för första gången idag. Han har varit här i en vecka nu men har inte sett honom förrän idag haha. Just nu snackar han med någon i telefon ;) 
 
Ikväll är familjen bjudna hem till brodern min på middag. De är en slags avskedsmiddag för hans flickväns syster som åker till England på lördag för att plugga. Blir så sugen på att plugga utomlands när jag hör om andra som ska göra det. Måste se till att det blir av nästa år! Tänkte fixa till mig nu så att jag inte ser ut som en zombie ikväll. Ska locka håret för en gångs skull haha. 
 
 Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0