'Cause I'm a champion and you're gonna hear me roar...

Hej! Hittade den här mysiga listan, tycker den är så gullig! Särskilt den första bilden med schimpansen!
I fredags hade jag min första tenta. Vi skulle sätta in akademiska ord i meningar och jag tyckte det gick bra faktiskt, det var inte så svårt :) Men nu vill jag bara ha resultatet haha :P På kvällen firade jag och två tjejer från min klass att första tentan var gjord genom att gå ut, det var kul! Vi gick till Ambassadör på Kungsgatan, har aldrig varit där förut, tyckte det var ett bra ställe :) I lördags jobbade jag till nio och efter jobbet hade jag myskväll och tittade på film och åt popcorn. Hade köpt julmust också som de börjat sälja nu, så gott! I söndags jobbade jag till tre och sen gick jag och mamma och tränade. Det var så skönt att röra på sig, fattar inte varför jag har haft ett uppehåll på en månad... Det ska det bli ändring på, ska träna imorgon, på onsdag och torsdag ;) Men inte på fredag för då...
 
...åker jag till LULEÅ! Ska hälsa på min kära Jörgen (Matilda)!! :D Åh det kommer bli kul! Dock så kommer jag säkert att frysa arslet av mig för att det är så kallt haha.. Men det blir nog najs ändå!
 
NU måste jag plugga, har seminarie imorgon så jag måste läsa flera olika poetiska texter.... Usch! Tycker inte om poesi...
 
Asså hur gullig är inte den här bilden?? Den kommer från listan jag länkade till. Åh vill ha en sån hund! <3
 
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiho! Vill också åka tillNorrland nån gång

Svar: Ja! Det är fint där! :)
Maria Forslind

2013-10-14 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0