And I go faster and faster and faster...

Heeej! Sitter just nu och lyssnar på den här låten: Within Temptation – Faster En mycket bra låt. Borde egentligen plugga men försöker att inte tänka på det just nu ;)
 
Jag tänker hellre på att jag har varit hos Hedda i Göteborg! Det var jättehärligt! Tog tåget på torsdagen och kom fram vid halv fem. Efter ett snabbt stopp i hennes lägenhet så gick vi ut på en powerwalk i Slottskogen(?), eller jag tror att den heter så iaf, och tittade på sälar och pingviner haha. Sen gick vi hem till henne och chillade framför Sex and the city. I fredags så gick vi runt i Nordstan och shoppade lite. Köpte en liten handväska som jag hade på kvällen när vi gick ut. Efter shoppingen så åkte vi till Handels och fick fika för skolan fyllde 90 år. Najs! När vi hade fikat klart blev det mer fika för då gick jag, Hedda och hennes kompisar hem till Hedda och bakade BULLAR! Det var ju kanelbullens dag! Vi satt och snackade ett tag och sen gick jag, Hedda och Heddas brittiska kompis Josh till en brittisk pub och drack lite öl och snackade med randoms. Sen fortsatte vi vidare och hamnade på någon slags rockklubb som hette Pustervik. Där stannade vi hela kvällen och kom hem vid halv fyra typ haha. Kul kväll iaf! I lördags vaknade vi ett och chillade bara. Vi pluggade typ en timme i biblioteket vid Handels och sen köpte vi pizza och bara tjockade oss. Riktigt najs! Vi har typ bara ätit onyttigt den här helgen haha så nästa vecka blir det fan en detox! Ska ha godisförbud hela veckan och jag måste hålla det för annars blir jag väldigt besviken på mig själv! Hoppas ni hejar på mig :D
 
Nu måste jag verkligen plugga! Har sjukt mycket till nästa vecka, t.ex. en tenta och en inlämning :( 
 
Det blir ett bildlöst och tråkigt inlägg idag!
 
Tjo

Kommentarer
Postat av: hedda

hahah fyfan vilkemn najs helg!! och du såg ju hur mkt av vår fettmat jag svettades bort på gymet, cred tack?? ;) deet var så mysigt, kom tbx snart! <3<3

Svar: JAaa!! hahah du var väldigt duktig :) tror att jag har brännt av allt nu också, gick fan upp ett kilo typ hhaaha :P will do! Din födelsedag? ;D <3<3<3
Maria Forslind

2013-10-07 @ 08:41:02
URL: http://aupairhedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0