One hour left until it's Thursday.

Hola! Ja som rubriken lyder så är det snart torsdag. Skrev först att det var fredag haha, har ingen koll på dagarna längre... Idag har jag varit ledig och har bara pluggat typ. Håller på och skriver på en uppsats som ska in på fredag men det går inte så bra för mig. När jag skriver så känns det som att jag måste ha källor på allt som står även om det är saker som jag tycker är självklara för mig. Usch det är svårt att skriva akademiska uppsatser... 
Det är sjukt att tänka att om en månad så är skolan typ slut. Jag går bara i skolan fram till den 19 december, sen har jag "lov" fram till den 10 januari då jag har den sista tentan. Tiden bara flyger iväg! Kommer inte plugga vidare sen efter den här kursen utan ska fortsätta jobba fram till sommaren, sen får vi se vad som händer. :)
 
På fredag ska jag och Henrik gå ut och äta på restaurang Ho's i Hornstull. Det är en kinesisk restaurang (tror jag) som vi har gått till förut där de lagar jättegod mat. Förra gången vi var där så kom Niklas Strömstedt in och hämtade mat som han hade beställt! Coolt! Jag gillar att gå ut och äta på restaurang, det är så mysigt. Man borde göra det oftare tycker jag. Dock så blir det ju ganska dyrt i längden om man går ut ofta... Haha nu blev jag hungrig.
 
That smile...
Säger bara en sak: mums.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Urban

bloggaaa råååå......

Svar: jag skaaaaaaaaaa urbaniiiiiii
Maria Forslind

2013-11-24 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0