Asså serriöööst....

...vad är det för fel på mig? Jag bloggar typ aldrig... Skyller på skolan och allmän lathet! 
 
Ligger i sängen just nu och lyssnar på gamla Britney-hits. Hej flasbacks! Kommer ihåg att jag lyssnade sönder hennes Oops I did it again-skiva samtidigt som jag satt instängd i mitt rum och lekte med Barbies haha :) 
 
På fredag har jag min andra tenta. Har inte pluggat så mycket och det är the biggest mistake in the world för den här tentan är viktig och jag kan inte så mycket.... så vi får se hur det går! Är ledig imorgon och på torsdag så jag ska sitta hela dagen båda dagarna och plugga, plugga, plugga! Men nu måste jag verkligen sova, sorry får ett tråkigt inlägg. Ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte alls ett tråkigt inlägg :) Det är inte the biggest mistake in the world men jag håller tummarna för dig!

Svar: haha vad bra, skönt :) Tack! Tror att jag klarade den! :D
Maria Forslind

2013-11-14 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0