Torsdag 25 juli

Idag är det den 25 och vad betyder det? LÖN! :D Det känns skönt. Det var det som var mitt mantra idag på jobbet för att klara mig genom passet haha. Började prata engelska med en svensk idag. Han snackade engelska med en annan och han hade inte en riktig svensk brytning så jag tänkte att han också var utländsk men sen visade det sig att han var svensk haha. Awkward! 
 
Ugh... Hur ska jag orka jobba nio dagar till i sträck? Längtar verkligen inte till helgen...
 
Ikväll ska jag hänga med Lina. Vi har inte setts sen midsommar! Det är länge :O Jag har varit i USA och hon åkte till Frankrike samma dag som jag åkte hem så det ska bli kul att träffas lite. 
 
Nu ska jag duscha! Tjo!
 
 
Tänk om man kunde se ut som henne för en dag... Wow. Jag kan ju i alla fall sno hennes hårfärg haha. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är finare än henne! :) Jag får lön den 27:e.. vilket betyder(?) Får antingen lön imorgon eller på måndag haha

Svar: Tack! <3 hahah förhoppningsvis kom den igår :P
Maria Forslind

2013-07-25 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0