Ny start

Hej! 
 
Oj vad tiden har gått fort! Det har gått mer än ett år sen jag sist skrev. Har inte haft någon lust att blogga. Mitt liv har inte varit så spännande heller så jag har inte haft så mycket att skriva om. 
 
Det som har hänt under året som gått är att jag har tagit studenten, slappat en hel sommar (förmodligen den sista som man kan göra det), letat jobb och hittat ett (tack vare min goda vän Matilda) som kassörska på Hemköp där jag bor och bara jobbat genom hela hösten, vintern och våren för att kunna spara pengar till USA-resan som min familj och Henrik gjorde för en månad sen. Vi var borta i tre veckor och kom hem för en vecka sen. Nu har min jetlag lagt sig så nu känner jag mig normal igen haha. Det var huuur underbart som helst i USA! Vill tillbaka!
 
Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv. Det enda jag gör är att jobba hela tiden. Men det blir det ändring på nu, ska nämligen börja plugga i höst. Ska läsa en engelskakurs på SU. Är inte jättetaggad på att börja plugga egentligen men det ska bli kul att få göra någonting annat än att bara sitta i kassan om dagarna (eller snarare kvällarna.....). Imorgon börjar jag jobba igen. Är verkligen inte taggad! Men jag jobbar bara i fem timmar så det är inte så farligt. Börjar åtta och slutar ett :) 
 
Tänkte titta på ett avsnitt av min senaste tv-serieobsession Pretty Little Liars. Love it. 
Mina favoritserier:
- The Vampire Diaries
- True Blood
- Pretty Little Liars
- Sex and the City
- McCleod's Daughters
- Gossip Girl
 
God natt!
 
Maria <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0