Hej mina vänner!

Idag höll någonting förfärligt på att hända. Jag höll på att bli inlåst på jobbet! Jag var inne och bytte om i vårt omklädningsrum och vakten och Jennifer (min kollega) stod utanför och väntade. Sen hör jag hur Kalle (min andra kollega ;)) knappar in larmkoden och stänger dörren. Vilken panik jag fick! Haha jag slängde mig ut ur omklädningsrummet för att visa att jag var där och Kalle skyndade sig för att öpnna dörren igen och slå av larmet. Tänk om larmet hade gått.. Då hade polisen fått komma säkert haha.
 
Förutom denna "höjdpunkt" så har det inte hänt så mycket idag. Har varit på jobbet i nio timmar... Imorgon är det samma tider som gäller. Kul!
 
 
Bjuder på en extremt gullig bild. Mufasa och Simba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0