1:a advent

Hej! Så var helgen över igen. Ligger just nu och lyssnar på One Directions nya album och det är bra! Än så länge är min favorit You and I, den är så fin i slutet. Idag är det första advent och snart ska jag och päronen ha lite adventsmys med glögg, pepparkakor och lussebullar :) Borde plugga också men det orkar jag inte haha :P
 
Har haft en ganska skön helg med chill hemma hos Lina, julmarknad vid Stenige slott, utgång med klasskompisar och slutligen jobb. Har övningskört ganska mycket också, körde hela dagen igår när vi var vid Stenige slott så jag har fått öva på flera olika saker :) Körkortet känns inte sååå långt bort nu haha.
 
Nästa vecka har jag en tenta på fredag vilket betyder att hela veckan kommer gå till plugg. Har bara ett seminarie imorgon vid tre sen är jag "ledig" resten av dagarna, så jag kommer att ha mycket tid till att plugga till tentan. 
 
Nu ska jag plugga lite innan fikat, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0