The Mortal Instruments

Hej!
 
Vad skönt det är med helg, man är ledig och kan göra vad man vill. Så kanske ni tänker men inte jag. För mig är det jobb som gäller. Men jag jobbar bara fyra timmar idag så det är inte så farligt faktiskt, börjar tre och slutar sju. Ska åka in till stan sen och träffa Henrik och hans kompisar.
 
Igår var jag ledig och tog en lång sovmorgon. Vaknade halv tolv haha. Gjorde frukost och gick ut och sprang en stund. Sen åkte jag och pappa iväg till Mio och hämtade mitt sängbord som jag hade beställt. Är sjukt nöjd med det, har haft en pall stående i rummet i ett år nu så det är skönt med ett riktigt bord. På kvällen gick jag och Lina på bio och såg The Mortal Instruments. Visste inte att den hade premiär igår haha. Filmen var jättebra! Gillar man Harry Potter och Twilight så ska man se den för det var några saker som var lite lika. Dessutom är Jamie Campbell Bower och Kevin Zegers sjuuukt snygga så man dör lite varje gång de visas. Jag tycker i alla fall att ni ska se den! 
 
Här kommer en bildbomb.
 
 
Asså mums på sista bilden. Sjukt snygg.
 
Nu ska jag äta lunch. Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0