RHOBH

Ligger just nu och tittar på Real Housewives of Beverly Hills. Asså det är typ den bästa realityserien! Älskar den. De har så glamourösa liv. Stora mansions, sportbilar, gudomliga walk-in closets, alles! De får ens liv att verka tråkigt... Dock så är de inga gudar. Oavsett om man har pengar eller inte så är man fortfarande en människa med alla olika slags problem. Ett tydligt exempel på det i serien är att man inte alltid kan vara överens med allt och alla. Herregud vad de bråkar hela tiden, fattar inte hur de orkar haha. Det är bråk eller tjafs i varenda avsnitt! Tittar mest för att de har så fina hus och fina kläder. Åh skulle vilja bo där. Man kanske ska åka dit och hitta en rik man och bli hemmafru. Fast jag hade inte orkat med all falskhet så det kanske inte är en så bra idé trots allt. Nåja, vad är väl en dag i rikemansland? Det kan ju va fruktansvärt motbjudande och oäkta och plastigt... Och  alldeles, alldeles undebart!
 
Mina favoriter är Brandi och Kyle. De är så härliga! 
 
                                   Brandi                                                                        Kyle
 
 
Nu ska jag fortsätta titta. Ha det gött! <3

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Aha låter sådär underhållande bserieaktigt ;) var ser du på det någonstans?

Svar: haha ja typ :P jag laddar ner hehe :/ men det finns nog på de flesta sidor som streamar :)
Maria Forslind

2013-08-11 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0