Onsdag 28 augusti

Hej! 
 
Visst känns det ibland som att tiden bara flyger fram? Det känns som att det var igår som vi kom hem från USA till exempel. Och snart har redan halva veckan gått. Sjukt.
 
Kan berätta lite vad jag har gjort sen jag sist skrev. I lördags efter jobbet så åkte jag in till stan för att träffa Henrik och hans kompisar. Vi var hemma hos HG som har världens finaste utsikt över Kungsholmen! Vi satt och snackade, spelade lite kort och bara chillade. I söndags jobbade jag bara och chillade när jag var hemma. I måndags var jag ledig så jag började dagen med en springtur, sen träffade jag Lina en stund och vi gick en promenad först och satt ute i solen efter det. Sen åkte jag in till stan och mötte upp familjen för att åka till morfar som fyllde år. Hos morfar åt vi thaimat och tårta, mums! I tisdags jobbade jag och idag har jag varit ledig. Har gått runt på stan och köpt lite saker, bl.a. en kalender och ett skrivblock inför skolan som börjar nästa torsdag. Har dock inte köpt böcker än men det ska jag göra snart :) 
 
Vi har en gubbe här nu som bygger om vårt badrum. Det gamla badrummet var så himla fult så jag är glad att det görs om. Dock är det inte så roligt att ha någon som renoverar när man är hemma... Men imorgon och på fredag kommer jag att jobba på dagen så jag slipper vara hemma samtidigt som honom :D
 
Om en timme ska jag  och mamma gå på Indoor Walking. Är inte jättesugen men vi har bokat så jag måste pallra mig dit... Vet dock att jag kommer vara glad att jag har tränat efteråt haha. 
 
Ha en bra onsdagskväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0