New shoes

Hej! Ursäkta för dålig uppdatering, har haft annat för mig de senaste dagarna. T.ex. så har jag hängt med mina fina vänner Lina och Matilda, jobbat, tränat, varit hos Henrik och sagt adjö till Matilda som i söndags åkte tillbaka upp till Luleå igen för att plugga sitt andra år där, vilket var lite sorgligt för jag vill att hon ska vara här hemma. 
 
Igår gick jag på stan och kollade på kläder. Köpte ett par sjukt snygga boots från Vagabond! Såg de för en månad sen typ när jag gick på stan med Hedda (kommer du ihåg?) och har tänkt på dem sen dess. Slog till och nu är jag lite lyckligare. Hon i kassan ville verkligen att jag skulle köpa dem (surprise, surprise...) och var jättetrevlig. Sen var ju jag den enda i butiken just då så hon kunde lägga allt försäljningsfokus på mig haha. Men jag är nöjd! Ah, love them! 
 
 
Den här veckan bjuder på ledighet idag, stängning på jobbet imorgon och torsdag, make up-träff med Signe, Kim och en av deras kompisar på fredag och jobb på lördag och söndag. Kan ju säga att jag mest ser fram emot fredagen. Vi ska gå på en make up-träff på The Body Shop. Vet inte riktigt vad som kommer att hända men det blir nog roligt :)
 
Nu ska jag äta något och titta på ett avsnitt av Hart of Dixie (min nya drog...). 
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0