Mål!

Idag slog jag mitt mål att kunna springa 6 kilometer utan att stanna och det kändes huuur bra som helst! Det var svettigt men jag klarade det. Ett tag kände jag att jag skulle kunna springa lite till, helt sjukt haha. Nu är det bara fyra kilometer till att ta sig igenom för att klara milen men det ska nog gå så småningom. Jag har tre och en halv vecka på mig.
 
Ska hänga med Lina och Matilda ikväll, det blir en sleepover med middag, film, tjejsnack och godis. Haha vad klyschigt det där lät :P Men det kommer att bli mysigt. Vi måste ju passa på att hänga för nästa vecka åker Matilda till Luleå och lämnar oss igen :'( 
 
Asså jag dör. Så. Snygga. Någon gång ska jag köpa ett par turkosa springskor! 
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0