I <3 shoes

Om det är någonting jag älskar mer än choklad så är det skor. Vet inte varför men så är det bara. Nu när det börjar bli höst så blir jag alldeles uppspelt när jag går förbi alla skoaffärer, alla har ju fått in så himla många snygga skor! T.ex. de från Vagabond som jag visade i förra inlägget.
 
Hittade ett till par från Vagabond som jag skulle vilja ha. Gillar modellen fast den är lite "tantig". Måste ge mig ut på jakt efter såna!
 
Spanade även in dessa godingar från Din Sko. Älskar skor med tjock klack. Ska kolla in dem så fort jag är i närheten av en Din Sko-butik. 
 
Gah känner att jag måste stilla mitt shoppingsug snart! Det finns så mycket snyggt i butikerna nu. Men det får bli till nästan vecka. Imorgon är jag ledig och tänkte dra ut och springa/gå minst 10 km. Övar ju som sagt inför Tjejmilen så jag vill veta på ett ungefär hur lång tid det kommer att ta för mig att genomföra loppet. Känner dock att jag inte har haft någon lust att springa de senaste dagarna. Var på gymmet idag och körde på crosstrainern och det gick bra. 6 km under 30 min blev det. Men att köra på crosstrainer och springa är helt olika tycker jag eftersom det är jobbigare att springa. Bara det inte spöregnar imorgon så ska jag ut i alla fall. Kommer säkert att få ångest annars om jag inte gör det haha! På kvällen ska jag hänga med Lina :)
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0