Hola chicas!

Tjena. Ännu en dag är över och imorgon är det FREDAG! Kommer inte att jobba på dagen imorgon utan till stängning (vilket suger lite) men det gör inte så mycket för det betyder att jag får sovmorgooon imorgon! Hoppas jag bara inte väcks av renoveraren... Tänkte gå och gymma innan jobbet så jag borde väl gå upp lagom tidigt ändå ;)
 
Har bara jobbat idag och nu tänkte jag titta på Twilight. Har varit sugen att titta på den ett tag nu, så ikväll är det dags! Beställde nyss kursböcker från Adlibris, fan vad dyrt det är med sånt! Beställde inte ens alla och ändå gick det på 1200... Orkade inte hålla på och köpa begangnat, det var för jobbigt. Hade jag gjort det så hade det säkert blivit billigare men det var som sagt för jobbigt haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0