Healthy living

Hej! 
 
Man märker att det är sommar när alla rutiner man hade innan sommaren är som bortblåsta haha. Men nu börjar det lida mot höst och det är dags att komma tillbaka till det man höll på med innan, som t.ex. träning och att äta mer hälsosamt. Jag känner att jag har försummat båda punkterna under sommaren men det ska det bli ändring på nu! Ska springa Tjejmilen om exakt en månad och har inte tränat inför det ett dugg. Sprang tre gånger på löpbandet i USA men det var i början av resan och sen försvann motivationen. Tänkte att det var semester och man ska ju för f*n njuta när man kan. Men igår började jag igen! Sprang 2 kilometer, sen dog jag haha... Men man ska ju börja någonstans. 
 
Mitt mål är att kunna springa en mil utan att dö av utmattning. Sprang vårruset som är fem kilometer i år och det klarade jag helt utan att stanna, så fem kilometer till borde förhoppningsvis inte vara något problem. 
 
Måste även försöka sluta äta onyttigheter. Köpte hem ett lass med godis från USA och det har jag ätit upp så nu är det bara att se till att man inte köper mer här hemma. MEN! Jag tror inte på strikta förbud utan man måste faktiskt få unna sig ibland. Annars hade jag blivit galen! 
 
Ska gå och göra lunch nu. Ska försöka göra det så nyttigt som det går. Kanske en sallad? We'll see :) 
 
 
Ian Somerhalder. M. U. M. S.

Kommentarer
Postat av: hedda

LOL på håret som sticker ur armhålan hahah! får mig att tänka på Bert&Ernie haha...
http://3.bp.blogspot.com/-Yts5G9MSjFs/T4GU-eHPQ5I/AAAAAAAAALs/yMCtjySZg4Q/s640/Bert-and-Ernie.jpg

Svar: aaaaahhahahahahahhahah!! Märkte det inte alls!!! typ exakt likadan form ju! :D
Maria Forslind

2013-08-07 @ 13:11:05
URL: http://aupairhedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0