Fredagsmys

Lägger härmed upp en bild på min frukost idag. Gör det dels för att visa er men mest för att jag ska kunna titta tillbaka och se hur nyttig jag var haha. Gjorde bananpannkakor idag och serverade med blåbär, hallon, en persika och ett äpple (obviously...). Egentligen borde man kalla det bananomelett eftersom man varken har mjöl eller mjölk i, det är bara två ägg, en banan och typ en halv deciliter havregryn. Gott blev det i alla fall. 
 
 
Idag är det jobb som gäller. Börjar klockan tre och slutar kvart över nio så hela fredagskvällen är ju typ förstörd... Men Jennifer som jag stänger med är så himla härlig så det kommer nog inte vara så jobbigt. Plus att Matilda jobbar till sju idag och det är typ första gången vi jobbar samtidigt så det är ännu bättre :) Får hoppas att creepet inte är utanför Hemköp ikväll och väntar på mig bara...
 
Ja ja, ha en härlig fredag nu mina vänner! Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur smakar de då? :p har gjort några liknande men de verkar mer komplicerade än dessa så jag får testa dina! Ingen mer ingrediens än de du skrev eller? :)

Svar: De smakar ägg och banan :P hahah nej men jag tycker att de är goda, steker i Milda så de smakar lite smör också :) nej det är bara de ingredienserna jag nämnde. Mosa en banan och blanda med två ägg och havregryn :)
Maria Forslind

2013-08-09 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0