Helg!

Hej! Äntligen fredag! Underbart! Idag har det varit en schysst dag förutom ett minus. Hade tyskaprov, naturkunskap. Minuset var att vi inte hade någon musik och jag och några till som har håltimme mellan naturkunskapen och musiken hade suttit och väntat på att vi skulle börja. När vi kommer till salen får vi reda på att Bengt är sjuk och att vi inte har någon musik. NICE, då har man suttit i skolan helt i onödan... Kunde ha slutat klockan elva... Men men, fick åka hem ett istället och det är också trevligt ;)
Snart ska jag åka till friskis och gå på Dans Fuego :) Det är så kul!

Snart åker jag till Tyskland!! :D

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha älskar din schreib oder sterben haha. Inte konstigt att jag är halvt död by now ;)

2012-09-03 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0