The Day Before Valentine's Day

Hej! Första dagen på en ny vecka. Idag har jag bara haft körrep i skolan. Började tolv och slutade vid tre. Vi repade vår repertoar som vi ska tävla med i Polen. Det låter ganska bra faktiskt men vi behöver fortfarande öva mycket så att vi kan allting superbra.
Idag ska jag träna. Jag ska gymma fast jag tycker att det är det tråkigaste som finns. När jag tränar vill jag att det ska vara fart och snabba rörelser. Jag vill kunna röra mig till bra musik och känna att jag verkligen bränner kalorier. Det blir så enformigt och trist med gym... Men det är vad jag tycker!

Tittade ni på melodifestivalen i lördags? Det gjorde jag och jag tyckte att Tomas Di Leva skulle ha gått vidare! Åtminstone til andra chansen :(

PÅ FREDAG SKA JAG OCH MATILDA GÅ PÅ RAMMSTEINS KONSERT I GLOBEN! LÄNGTAR!!

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag! Ska spendera dagen med Henrik. Mys <3
  

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter mysigt! Men träna pass istället då! :)

2012-02-15 @ 10:52:49
Postat av: Ove

Gym for life! <3 over and OUT!

2012-02-15 @ 16:53:46
Postat av: Maria

Det fanns inget pass på mitt friskis i måndags ;)

Haha :P

2012-02-18 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0