Onsdag 8 februari

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår bra! Hade en kort dag i skolan eftersom det var utvecklingssamtaldag :) Skönt!

Imorgon fyller min bror år. Vi ska gå ut och äta på restaurang hela familjen med respektive vilket gör oss till ett gäng på åtta pers. Låter kanske inte som så många men det känns som det i alla fall. Jag gillar födelsedagar. De är speciella. Och man får äta massa gott utan att få dåligt samvete över det sen haha.

På fredag blir det utgång! Hedda fyller år då! 18!

Nu ska jag fortsätta att plugga naturkunskap. Prov på fredag... Men på fredag är det i alla fall fredag och det är najzzz!



Åh sommar! Åh Kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: hedus

OMGOMGOMG EN TILL BLOGG SKOJARU?!?!?! im in heaven <3

hihi fredag blir kul :)

efter 11:10 dvs, haha

2012-02-08 @ 23:34:53
Postat av: Maria

Haha ja jag sa ju att jag skulle försöka komma igång igen :P Fredagen var najs hahah!

2012-02-13 @ 18:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0