I'll stand by you

Jag känner att det har varit ett tag sen jag sist bloggade... Har helt enkelt inte haft lust. Men nu är jag tillbaka, förhoppningsvis. 
Jaha, vad har hänt sen sist?
- Det blev jul. Firade hemma med familjen. Åt massa julgodis och hängde för det mesta framför tv:n. 
- Det blev nyår och den spenderades med Henrik hemma hos tvillingarna. Vid tolvslaget åkte vi till HG och såg på fyrverkerierna. Det var HÄFTIGT att stå uppe på takterrassen och se ut över kungsholmen när alla fyrverkerier smällde.
- Jag, Henrik, min bror och hans flickvän och hennes mamma och vän var på inspelningen av The Voice Sverige. Vi var med i publiken när de spelade in Magnus Ugglas duellpar.
- Jullovet tog slut och skolan började igen. Sista terminen på gymnasiet. Galet! Det är inte lång tid kvar och jag längtar som en tok!

I fredags chillade jag hemma. Tittade på The Voice Sverige (man kan se mig i publiken!) och såg ett avsnitt av Vampire Diaries. Jag hämtade även mina skor på Friskis och Svettis i Kallhäll som någon hade tagit av misstag i torsdags när jag var där och tränade. Tack och lov att det var en snäll person som hade tagit dem... Annars hade jag aldrig fått tillbaka dem.
Jag har köpt ett årskort på Friskis. Det är allträning så nu ska jag bli fit! Känner att det är dags att ta tag i träningen igen. Imorgon ska jag träna igen!

Igår var jag med Henrik. Vi gick på stan en stund först innan vi mötte upp mamma och pappa och farmor och farfar som skulle gå på Liljevalchs. Min bror Fredrik ställer ut där! Han har fått väldigt bra kritik, både på TV och i tidningarna! :) 
Efter detta gick jag och Henrik lite till på stan. Shoppade lite :) Sen åkte vi hem till mig och tittade på melodifestivalen. Loreen, Sean Banan, Dead by April och Afrodite var bäst tycker jag.

Idag har jag bara chillat och pluggat naturkunskap. Vi har G-prov på tisdag. 

Oj det blev ett långt inlägg nu. Men men, har som sagt inte bloggat på länge... 

Ha det bra! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter härligt! <3 Gäller ditt friskis och svettis kort på alla anläggningar (då klan vi träna tillsammans xd) eller bara på den i Kallhäll? :P

2012-02-06 @ 09:22:56
Postat av: hödd

OMG DREAMCOMETRUE :)))))

najs sammanfattning av de senasteee... 3 månaderna? haha <3

2012-02-06 @ 17:33:56
Postat av: Maria

Anna: Det gäller bara i Järfälla :( tycker det är supertrist att det är så!! Jag vill kunna träna i stan också :( <3



Hödd: Hahah oh yes! Bättre sent än aldrig... typ :P <3

2012-02-08 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0