Who run the world? Girls!

Hej! Idag har det var en rolig dag! Det började med sovmorgon till tjugo över elva och det är ju alltid roligt! Hade kör och sen var det lunch. Det var egentligen grå eftermiddag idag så alla slutade efter lunch men inte vi som har psykologi på tisdagar och torsdagar. Vi hade en extrainsatt lektion eftersom det går bort en lektion nästa vecka. I alla fall, lektionen var rolig idag. Vi gjorde två roliga experiment! Orkar inte förklara vad de handlade om hehe.
Idag hade vi ett gig på St: Eriks ögonsjukhus så efter psykologin hade jag och Ella en och en halvtimme på oss att döda. Då mötte vi upp Erica och gick till donken. Bästa stället att hänga på ju! Haha.
Giget gick bra och vi var väldigt bra! Det såg mörkt ut innan vi skulle gå in och sjunga men vi klarade det och vi sjöng fantastiskt! Efter giget gick jag, Ella, Erica och Julia till Västermalmsgallerian och shoppade. Jag köpte ett par svarta byxor :) 
När jag kom hem såg jag att jag äntligen fått mitt paket från CDON med Vampire Diaries i! Yey! Så nu har jag suttit och tittat på det.
Imorgon ska jag vara med Henrik. Mys! Och på lördag blir det utgång med härliga människor!
Nu ska jag fortsätta kolla på vampyrerna! :D


Fin park i Tyskland! I Bad Homburg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bangaru lördag, kommer jag hem till dig, bär ut dig å tvingar dig att skaka rumpa =)<3

2011-09-08 @ 22:21:50
Postat av: Maria

Hahah jag bangar inte! Ikväll blire fäzzzt! <3

2011-09-10 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0