Tråkig söndag

Hej! Fan vad segt med söndag... Har jättemycket plugg som jag verkligen inte orkar göra. Har religionsprov imorgon och jag har typ inte pluggat någonting alls. Vill bara ligga och titta på tv i min mysdress och äta godis och luta mig mot en varm famn <3
Igår var Henrik här. Det var mysigt!
Känner mig jättetråkig idag, förlåt. Något som gjorde mig glad nyss är att tredje säsongen av Vampie Diaries har kommit ut i USA. Detta betyder att jag kan säsongen på nätet! Yey!
Imorgon har jag bara två lektioner. Religion (=prov...) och historia. Det är skönt.

Jag vet att jag är knäpp men jag längtar tills det ser ut såhär!

Så himla mysigt! 

Nu ska jag plugga! <3 

Kommentarer
Postat av: eric northman

jag har en varm famn..

kom hit bara..

så får du känna........

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lrpyzeXvwT1qby14bo2_500.gif

2011-09-18 @ 19:33:46
Postat av: Maria

Hahahahahah! myyyyysigt! klart att jag kommer ;)

2011-09-18 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0