Snart fredag

Hej. Just nu är jag irriterad. Jag vet inte varför men jag stör mig på minsta lilla sak och det stör mig att jag stör mig på saker. Gah blir irriterad på mig själv. Haha fan vad sjukt det där låter.
Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Boring som vanligt... Usch jag känner mig så sjukt opepp. Allt blir bara negativt. Egentligen har jag ingenting att vara irriterad över och i grunden är jag faktiskt glad.
Jag måste tagga till för imorgon ska klassen åka till Kymmendö! Det ska bli roligt :) Fint väder kommer det bli också! Sen ska jag träffa Henrik. Vi ska till Johnny's (en bar om någon undrar... ;)) haha. Det är typ reunion för alla KG:are som gick ut förra året men vi som går i trean nu är också välkommna.
På lördag ska jag, Urban och Jörgen ha en mysig kväll! Vi ska gå på bio! Jag tror det blir Crazy stupid love :) 
Se nu blev jag faktiskt lite mindre opepp :) Yey! 


Såhär vill jag alltid må. Haha Hedda kommer du ihåg?? Hahahah! <3

Ha en bra kväll! Puss 

Kommentarer
Postat av: heeeeddddd

hahahahhaa oooomg bilden! :P

och nu tar jag på mig freuds glasögon - kan det avra så att det du irriterar dig på hos andra egentligen är ett uttryck för en sörre irritation? eller kanske är det fråga om projektion? vielleicht!

2011-10-02 @ 18:52:27
Postat av: Maria

Hahah visst är den härlig! :) jag har ingen aning haha :P

2011-10-04 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0