Montag

Hallo! Måndag idag. Hade två lektioner, religion och historia. Höll på att somna på religionslektionen. Min lärare är så himla tråkig. Han pratar lågt och i samma tonläge hela tiden så det är inte så konstigt att man blir okoncentrerad och till slut somnar haha. På historian var jag dock piggare ;)
Ska snart ta och göra min psykologiläxa. Den tar inte så lång tid men är otroligt tråkig haha.
Imorgon börjar jag tidigt. Usch, börjar vänja mig med mina sköna sovmorgnar så nu är det jättejobbigt att gå upp tidigt på morgonen.  

George Thorogood And The Destroyers – Bad To The Bone Skön låt!


En mysig gata i Limburg. Vill faktiskt tillbaka. Jag tyckte det var riktigt mysigt när vi var där!

Byyyeee!

Kommentarer
Postat av: Oma

tyskland är fett mysgt! (på sina ställen...)

var det där i limburg eller i lindenholzhausen btw?

såna hur kanske vi ska sikta på att hitta när vi flyttar till hamburg förresten? eller?

PUUUUSS <3

2011-09-05 @ 22:32:42
Postat av: Maria

ja visst är det! det var där festivalen var. Där vi gick på bussen när vi skulle åka hem. Vid macken ;) ja det tycker jag! de ser mysiga ut! Puss!! <3<3<3

2011-09-05 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0