Mittwoch

Hej! Idag har jag haft en rätt så bra dag. Förutom att regnet förstörde min morgon och mitt paraply så var jag på ganska gott humör :)
Hade kör, lunch, religion (höll på att somna igen...) och tyska idag. Jag och Agnes hade bakat till tyskan och det blev mycket uppskattat!
När jag kom hem tittade jag på The Wedding Singer på tyska som jag lånat av Anna. Sen åt jag middag och nu sitter jag här. Tänkte titta på Idol på tv4-play snart ;)
Imorgon har min klass ett gig någonstans vid St: Eriksplan. Har faktiskt ingen aning om var det är haha. Men det kommer bli roligt! Hoppas jag ;)



Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

s:t eriks ögonsjukhus ;) verkar som att jag är den enda som uppfattat att han sa det, haha! have fun ;) <3

2011-09-07 @ 23:14:29
Postat av: Maria

Haha typ men Bengt är ju så dålig på att ge oss information... :P <3

2011-09-08 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0