Love, oh love

Hej! Träffade Henrik igår och vi gick en promenad längs vattnet (någonstans nära Hornstull, typ Långholmen... Jag har inte så mycket koll på vad platserna som vi gick på hette hehe...). Sen köpte vi mat och lagade egna hamburgare! De blev väldigt goda ;) Kom hem idag vid halv fyra och chillade lite, sen hjälpte jag mamma att slänga skräp och sen åkte vi och handlade mat. Sitter just nu i min säng och är jättemätt. Vi åt äppelpaj till efterrätt! Så himla gott!
Imorgon börjar jag tjugo över elva. Skönt! Sen har jag bara två lektioner. Efter skolan ska jag kanske träffa en gammal klasskompis.
Imorgon kommer kanske paketet från CDON med den andra säsongen av Vampire Diaries! Ahhhh! :D

Nu ska jag fortsätta chilla!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Glöm inte Vampire Diaries ;) Packar ner filmerna till dig! <3

2011-09-04 @ 22:55:00
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Haha vi båda glömde :P <3

2011-09-05 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0