Lördag

Hej! Idag är det lördag! Skönt. Var nyss ute på en promenad med nästan hela familjen. Det är riktigt härligt väder ute! Jag älskar hösten! Allt blir så himla vackert.
Igår gick jag och mamma på balett och såg på Svansjön på Operan. Det var jättebra! Ni måste verkligen gå och se på den! Jag var helt rörd efteråt haha. Nej men allvarligt, det var jättebra och alla dansare var verkligen galet duktiga!
Igår var det också spexfoto för min klass. Vi hade temat "Jag kom just från..." och jag hade på mig en grön clownperuk. Meningen var att jag just skulle ha kommit från frisören. Hoppas folk fattar haha.
Nu ska jag se på det nya avsnittet av Vampire Diaries!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du. var. HET.

2011-09-24 @ 19:56:39
Postat av: heduz

asså vafaaan hennes jävla ben på första bilden, vem har såna ebn?!? ingen.

googla balett fötter på google, det är sjukt gross :(

2011-09-26 @ 11:02:16
Postat av: Maria

Jag vet de ser sjukt konstiga ut! Galet!

Haha I know ;)

2011-09-26 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0