Ledig dag!

Hej! Idag har jag varit ledig! Det var egentligen friluftsdag i skolan idag men eftersom jag inte har någon idrott längre så är vi lediga. Så himla skönt! Så dagen har spenderats framför tv:n. Har tittat på så många avsnitt av Vampire Diaries att jag tappat räkningen haha.
Igår fyllde min bror år. Han blev 24! Vi åt på Andalucia. Det är en jättemysig restaurang på Döbelsgatan 79 nära Sveavägen. Gå dit och ät! :) Efter det åkte vi hem och firade honom lite mer.
Nu ska jag plugga lite tyska!

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Yey, då kan vi byta boxar snart då! ^^ Härligt med ledig dag! ;)

2011-09-14 @ 06:51:15
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Yes! Nu har jag bara två avsnitt kvar! :D Verkligen ;)

2011-09-14 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0