Friday!

Hej! Det är fredag! Skönt! Ännu en vecka avklarad. Fast jag är inte så taggad på nästa vecka. Har två prov och en jobbig uppsatsskrivning... men men, det är bara att kämpa på!
Idag har jag bara hängt i skolan. Hade tyska på morgonen :) Vi gjorde ett musikquiz och jag var den enda som hade alla rätt! Känner mig väldigt stolt! Dessutom spelade de upp Engel av Rammstein i quizet och då blev jag extra glad! :D Sen hade vi naturkunskap, håltimme, kör och projekttid. Är ganska taggad inför mitt projekt!
George Thorogood And The Destroyers – Bad To The Bone <--- Den här lyssnar jag på nu. Naaajzz!
Nu har jag sett klart andra säsongen av Vampire Diaries. *Snyft* Det var faktiskt väldigt sorgligt i slutet. Jag började gråta...
I'm bad to the bone... 


Tjaråå! <3

Kommentarer
Postat av: Annis Pannis

Gud vad läskigt, tänkte länka den till dig :O Tänkte att den var sååå maria :D Men vet du när nästa säsong kommer ut då? <3

2011-09-16 @ 21:17:43
URL: http://savie.devote.se
Postat av: siv

asså raaandom bild haha, en motorcykelknutte i lera. är detta en freudian slip, månne?

och vad är freudian slip undrar du då, jo min vän - det får du veta nästnästa psykologilektion!

(eller så kan du googla höhö)

men han ser ju lite ut som snubben på typ discovery channel som bygger choppers och bråkar med sin son. vet du vem jag menar?

superlång kommentar sorry haha, godantt sov gott! <3

2011-09-16 @ 23:02:05
Postat av: Maria

Anna: Haha freaky! Men den är skitbra! Har redan kommit ut! :D <3



Siv: haha jag vet men jag tyckte den var cool. :P hahah ok ;) jag har inte discovery channel så jag har ingen aning :P no worries mate! <3

2011-09-18 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0