Flumm på naturkunskapen

Hej! Idag har det varit en ganska skön dag. Började dagen med ett psykologiprov som inte alls gick så dåligt som jag hade förutspått. Eller vad vet jag? Läraren kanske tycker tvärtom :S Anyway, dagen flöt på som vanligt och efter lunch kände jag mig (efter en smärre sockerchock) ganska glad och flummig. Detta visade sig på naturkunskapen, då jag och Hedda som vanligt satt och var allmänt störda. Hela klassen hade fått låna skolans bärbara datorer för att leta efter fakta till våra redovisningar som vi ska ha nästa vecka, men tror ni att någon jobbade? Nej, alla satt inne på facebook, including jag och Hedda som satt och chattade med varandra trots att vi satt typ en meter ifrån varann. Det var en ruuulig lektion ;)  
Imorgon är det skolfoto! :D Hoppas jag blir bra på bilden. Det vore ganska jobbigt att bli ful på sista skolfotot :S

Nu ska jag sova! Puss <3 

Kommentarer
Postat av: hed

D'NÄÄÄÄÄÄÄÄZ. vad ska man ha datorer till om man inte till att hålla kontakten med vänner liksom?!?!? ett bord fram kan vara a loooong distance....... <3

2011-09-21 @ 19:42:39
Postat av: Maria

Ja men eller hur ;) <3

2011-09-21 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0