Annett Louisan

Hej! Idag har det varit en skön dag. Hade sovmorgon till halv tolv och råkade gå upp en timme för tidigt. Måste ha varit väldigt snurrig för när jag stod i duschen kom jag på att jag hade kunnat sova en timme till! Men jag slösade inte bort tiden bara för det, jag hann faktiskt titta på två avsnitt av Vampire Diaries innan jag var tvungen att gå haha.
Sen hade jag kör, lunch, religion och tyska. Efter det åkte jag hem. Tittade på ett avsnitt av Vampire Diaries och ett Idol-avsnitt som jag missat.
Nu har jag pluggat och sitter och lyssnar på tysk musik. Måste bara tipsa om en sångerska som heter Annett Louisan. Hon är tysk och väldigt bra. Annett Louisan – Das Spiel Annett Louisan – Verschwinde Annett Louisan – Allein und beisammen Hon har en ganska speciell röst men jag tycker att hon låter bra och hennes sånger är så himla mysiga!


Nu ska jag se på ett till avsnitt av Idol som jag missat! Godnatt! Puss.

Kommentarer
Postat av: Annis Pannis

Hon var bra! :D

2011-09-15 @ 09:40:46
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0