Sleepy tuesday

Hej! Idag har det varit en trött dag. Jag höll på att somna på psykologin, svenskan och naturkunskapen. Usch jag hatar att sitta och nicka till när man inte vill och jag blir verkligen irriterad på mig själv när jag aldrig kan sluta.
Annars var dagen ganska bra. Det var god lunch och det gick bra att sjunga på kören.
Idag är det ju Sverige-Holland-matchen och när vi skulle dra hem hade gatan utanför skolan invarderats av orangea holländare som stod och tjoade på alla som gick förbi. När tjejer gick förbi blev de extra glada haha... Freaky :P
På tal om sport så ska jag och några till från klassen vara med i skolans innebandyturnering! Det kommer att bli jätteroligt! Det var länge sen jag spelade innebandy och jag saknar det lite faktiskt... Vi får se om jag fortfarande har mina skillz kvar haha ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att äga skiten ur dem! You go girl! XD Vet du när turneringen är mån' tro? ;)

2011-10-11 @ 21:31:12
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Haha tack! Nej jag vet faktiskt inte :S men kanske nästa termin ;)

2011-10-13 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0