Onsdag 26 oktober

Hej! Dålig uppdatering, jag vet. Men har inte varit hemma sen söndags och jag orkade inte blogga igår efter konserten. Igår hade vi vår stora höstkonsert i Berwaldhallen. Det gick jättebra! Åh vad nervös jag var! Vi sjöng ett japanskt stycke som heter Karimatanu och den innehåller klappar och stampar och det är jättesvårt att hålla reda på när man ska göra vad... Men vi klarade det! Alla var riktigt nervösa inför det där stycken haha.
Idag har jag fått en ny telefon! :D Är så himla glad! Min gamla har jag haft i fem år så det var verkligen dags för en ny.
Idag spelade jag och några till i min klass vår första match i innebandyturneringen som vi har på vår skola. Vi vann vår match ;) Imorgon ska vi spela två matcher till klockan åtta på morgonen.... Usch.
Snart åker jag, Lina och Matilda till Kanarieöarna!! Det ska bli så himla härligt! Längtar! Vi åker på söndag och kommer hem en vecka senare.  
Btw, är det bara jag som längtar till jul?




Kommentarer
Postat av: Hedda

jag längtar! så mycket at jag sökte runt lite på internet nu och hittade fetaste sajten:

http://www.mentalfloss.com/blogs/archives/42711

2011-10-27 @ 22:51:14
Postat av: Maria

hahah fan vad taggat ;)

2011-10-29 @ 16:57:54
Postat av: Anna

Åh!

2011-11-01 @ 16:13:54
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0