Ingen blogglust

Hej! Jag vet inte varför men på sistone har jag känt att det inte är lika roligt att blogga som tidigare. Jag har liksom inget intressant att skriva om... Det kanske inte är så roligt att läsa om vad jag har gjort på dagarna hela tiden? Nu är jag ju ingen storbloggare som har hundratusen läsare och lever lyxliv, utan en helt vanlig tjej som njuter av livet, så jag kan typ inte skriva om något roligare än det jag gör på dagarna. Men, men, jag hoppas att jag får lite mer lust att skriva snart! 
Idag hade vi naturkunskapsredovisningar i klassen. Min gick faktiskt bra. Jag hade min redovisning på svenskalektionen så efter kören drog jag hem. Hade verkligen inte pallat att sitta hela sista lektionen och lyssna på ointressanta redovisningar. Dessutom var det äcklig lunch idag så jag åt hemma istället. Kom hem halv två och det var najs :)
Imorgon har jag tyska! :D Just det! Om två veckor kommer en tysk att bo hemma hos mig en vecka. Vi har ett utbyte med ett gymnasium i Hamburg varje år så vecka 42 kommer de till Sverige och vecka 14 åker vi till Tyskland. Det kommer att bli jätteroligt! :D
Nu ska jag fortsätta jobba på mitt projektarbete. 


Ha det bra! Puss 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig bild! <3

2011-10-05 @ 07:00:26
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Anastasia

haha fail, jag skrev också ett lite tråkinlägg igår. like two peas in a poood! :D

och förresten - kastar killen tjejen eller? håller han henne i hennes armhålor? kollar han in hennes bröst? har hon snor i näsan?

analyserar bilden lite bah

2011-10-05 @ 09:59:34
Postat av: Maria

Haha inte vet jag... :P

2011-10-08 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0