I'm back

Heej! Nu är jag äntligen tillbaka! Hela den här veckan har jag haft en tysk boende hemma hos mig så jag har inte hängt så mycket vid datorn. Idag åkte de hem och det känns jätteskönt att få vara "ensam" igen haha. Nu kan jag vara normal hemma haha.
De kom i måndags och vi mötte upp dem på Cityterminalen. Sen åkte jag och min tyska hem till mig och åt middag och tittade på ett avsnitt O.C. haha. Hela veckan har de haft olika aktiviteter så det har varit ganska hektiskt. I torsdags åt alla tyskar och svenskar på en kinesisk restaurang som en av svenskarnas föräldrar äger. Igår var det fest för alla tyskar och svenskar hos en kille och det var kul. Blev lite galet men men...
Nu längtar jag tills vi åker till Tyskland, men jag längtar inte till "boendedelen". Missförstå mig inte, jag tycker om tyskan men det är jobbigt att bo hemma hos någon som man inte riktigt känner så bra. Nu kommer det i och för sig vara lättare för mig eftersom jag vet vem det är och vi har lärt känna varandra nu men ändå, jag bor hellre med svenskar på ett hostel.  
Ikväll ska jag umgås med my girls Matilda och Lina! Det blir mysigt! :)

Nu ska jag dra! Tchüss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter ändå som om du har haft en härlig vecka och har mycket att se fram emot! <3

2011-10-23 @ 12:36:12
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Ja det har jag! :) <3

2011-10-26 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0