God morgon

God morgon! Idag är det lördag och ännu en helg som man får njuta av fint väder! Idag kommer Henrik hit. Det blir mysigt :)
Igår var det skola. Hade min långa håltimme som jag alltid har på fredagar och den här gången fylldes den av godisätande utanför SYV och gapskratt. Mycket trevligt! Efter skolan köpte jag en tröja på H&M med Hedda och sen åkte jag hem och bakade muffins! De blev jättegoda! Hängde med Matilda på kvällen!
Nu ska jag duscha! Ha det bra :)


Så himla fin bild från en fin film! The Notebook <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, The Notebook, har dden hemma

2011-10-09 @ 01:37:35
URL: http://savie.devote.se
Postat av: heduz

ah men du ba bloggar! å jag märker inte. skandal.

men du asså lyssna på mensmixen, det är najs haha. man kommer i rätt "sdtämning"

och bilden var supersöööt ju!

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lsut3cCvuW1qhk43yo1_500.gif

asså jag är kääääär

2011-10-10 @ 20:18:42
Postat av: Maria

Anna: Åh den är så himla bra!



Heduz: ja men verkligen... du ska ju följa min blogg 24/7, halåååå?? haha jag gjorde det och jag vette fan haha... Ja visst är den! Jag mmeeeed!

2011-10-11 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0