Snart helg

Hej! Idag är det torsdag och imorgon är det fredag... hehe, like you didn't know... I alla fall, den här veckan har gått fort! Jag har varit upptagen med plugg, plugg och plugg. Imorgon har jag tyskaprov och en labbrapport ska vara inne. Hade även en psykologiuppgift som skulle va inne tills igår. Kul! Eller inte.
På lördag har vi adventskonsert i Klara kyrka. Jag undrar hur det kommer gå... Förhoppningsvis bra :)
Ska även gå på bio och se Breaking Dawn med Jörgen och Urban. Nice!

Nej nu ska jag fortsätta på labbrapporten...
Ha det bra! :)

Gran Canaria, båda bilderna.

Älskar poolen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh jag låter som en skrovlig brödskiva i halsen så lördag blir nog not so good hehehe.. men åh jag vill resa bort :( kan inte fatta att vi har en hel termin TIll efter denna.. blä:( <3

2011-11-24 @ 22:46:15
Postat av: Maria

det gick ju bra igår! :) ja men förhoppningsvis går den terminen snabbt! Åh längtar till studenten! <3

2011-11-27 @ 20:10:40
Postat av: hedu

jag veeeeeet! åh. det kändes så himla nära när vi provade mössor! och nu känns det.. ungefär 186 dagar bort. vilket det också är :'( <3

2011-12-04 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0