Första advent

Hej, idag är det första advent. Hjälp vad snabbt det har gått! Nu är det inte långt kvar till jul mina vänner.
Igår hade alla treor en advents konsert i Clara kyrka. Det gick faktiskt bra och det lät fint. Favoritlåten var Bered en väg för herran. Den blir så fin när man sjunger den i kyrkor.
Idag har jag inte gjort ett smack... Bara tittat på tv och hängt vid datorn. Är sååå glad att jag skrev klart min labbrapport i torsdags, annars hade jag varit tvungen att sitta hela helgen med den som andra behöver göra... Nästa vecka har vi inte så mycket plugg heller och det är jätteskönt. Bara en dum historiajulkalender.
Nu ska jag titta på Skönheten och odjuret på tyska :D och sen blir det adventsfika.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA NU FÖR HELVETE DIN LILLA APA!!!!! KOM IGEN DANCE FOR MEEE

2011-12-29 @ 15:45:10
Postat av: Maria

Hahahahahahhaha nu bloggar jag ;)

2012-02-05 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0