Värmeslag, födelsedagsfirande och packning

Heeej! Shit vad varmt det har varit idag!! Galet! Men jag fattar inte varför det måste blåsa så förbannat mycket? Blää hatar verkligen när det blåser stormvindar... -.-

Idag fyller två fina vänner år, nämligen Matilda och Erica! GRATTIS IGEN!! <3<3<3<3 Detta firades med en mysig promenad på Kungsholmen och häng i Rålis med Erica och sedan födelsedagsmiddag hos Matilda. Mys!

Just nu håller jag på att packa klart det sista inför Tyskland. Det känns skönt att vi snart åker. Men jag är lite rädd för den här smittan som härjar... Tänk om man skulle bli smittad?? Känner att min alcogel kommer att ta slut fort... Nu fick jag reda på att en svensk har dött :S Usch!!
Ja, ja... Får se till att inte äta några råa grönsaker.

Haha hittade ingen bra bild så ni får se min nya bikini från Lindex. Kör lite mer djuriskt i år. Nice!
 

Ni får ha det bra! Kommer blogga igen på måndag då jag kommer hem från Tyskland.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0