Torsdag

Hej! Just nu sitter jag i biblioteket i skolan och söker fakta om Kongo. Jag och några till ska redovisa om Kongo på franska... Det kommer ju inte att gå så bra... Jag hatar att hitta fakta om saker jag tycker är tråkiga så det slutar alltid med att jag går in på facebook eller läser bloggar. Hehe...

Om 40 minuter är det nationellt prov i engelska B. Jag hoppas att det går bra. We'll see ;)

Idag ska jag inte göra så mycket. Jag har lovat mamma att jag ska följa med henne till Friskis och träna. Sen ska jag se på Eurovision Song Contest. Idag är ju Sverige med så då måste man ju titta. Jag hade i och för sig tittat även om Sverige inte varit med... ;)

Nu ska jag fortsätta plugga...
Ha en bra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0